Kokemus yhdenvertaisuuden puutteesta ja yksinäisyydestä heikentää asiakastyytyväisyyttä
Julkaisun nimi:
Kokemus yhdenvertaisuuden puutteesta ja yksinäisyydestä heikentää asiakastyytyväisyyttä
Tekijä:
Pitkänen, T. Tourunen, J.
Ingressi:
A-klinikkasäätiön vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset olivat pääsääntöisesti myönteisiä. Kaksi tekijää vaikuttivat erityisesti palvelukokemukseen.
Julkaisukieli:
Suomi
Julkaisutyyppi:
Ammatilliset lehdet
Julkaisuvuosi:
2016
Julkaisun tiedot:
Tiimi 3/2016, s. 26-27.
Lyhyt kuvaus:
Kyselyn tulosten perusteella asiakkaat ovat viime vuosien tapaan olleet tyytyväisiä palveluihin. Erityisesti yhteistyön sujuvuus ja henkilökunnan ammattitaito saivat hyviä arvioita. Heikommin arvioitiin lääkehoito ja vertaistuen saaminen. Erityisesti ne vastaajat, jotka kokivat vain harvoin itsensä yhdenvertaiseksi muiden kanssa, suhtautuivat kriittisesti hoitoon. Myös kokemus yksinäisyydestä ja opioidikorvaushoidon asiakkuus heikensivät arviota hoidosta.
Asia-/Avainsanat: asiakastyytyväisyys, palvelut
Tykkää, jaa